5.2.14

Tokilõpusokid, sokitokilõpud...

Talv, nii talv ja varbad külmetavad, hoolimata mu villaste sokkide varust. Ühekordsed villased sokid aga minu vajadusi enam ei rahulda, kui õues on -15 ja toas kipub ka +20 kraadi juurde. Otsisin sahtlist välja oma sokilõnga varud ja lisaks uutele tokkidele avastasin ühest kotist sellise pusa, mis on aastatega korjunud kõikide sokkide kudumistest. Üsna värviline hunnik :) Lisasin sinna hunnikusse veel õhkõrnu mohäärilõppe.


Otsustasin, et nüüd ma kirjan ühed sokid. Miks ma selle peale pole varem tulnud, kuigi kirjatud kinnaste soojapidavuses olen ammu veendunud. Üks mis kindel, ma pean endale lindudega sokid saama. Kuna mul ühtegi Muhu ainelist raamatut polnud käespärast võtta, siis joonistasin linnu mustri ise. Said sellised puupeade moodi, aga esimese korra kohta päris talutavad. Teised mustrid, mis üsna pisikesed on tingitud lõngade kogusest.
Lõngadeks erinevad sokilõngad (75% vill+25% polüamiid), kõrval jooksmas erinevad mohäärilõpud. vardad 2 ja kulus 105 g. Võin kinnitada, et said megasoojad sokid. Kahjuks või õnneks saaks ma sellest hunnikust veel paar paari sokke.


Ja kui mul ikka veel varbad külmetama hakkavad, siis võin neid ju endiselt kaminapaistel soojendada.


7 comments:

  1. Superägedad sokid! Miks ma ka varem selle peale pole tulnud, mul ka igasugused sokilõpud vedelevad :) Tegid nr. 2 varrastega, mitu silma vardale panid? Väga ilusad sokid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Ülle! See jäi kirjutamata, et sokid on alustatud varbast. Pöia osas oli vardal 14 silma, kand 15 silma ja linnumuster 16 silma. Olen üsna lödva käega kuduja.

      Delete
  2. Olen Üllega 101% nõus! Imeilusad!

    ReplyDelete
  3. Ülimega ilusad sokid ja mohääri kõrvale jooksma panemine on väga hea mõte! :)

    ReplyDelete
  4. Väga vahvad sokid! Eriti meeldivad mulle linnud :)

    ReplyDelete
  5. Suured tänud heade sõnade eest!

    ReplyDelete
  6. Super ilusad soked! Vauuuu! Ja nõusrun eelkõnelejatega - miks minagi pole selle peale varem tulnud. On mulgi neid jupikesi terve kastitäis lausa. Ja mohääri lisamine- väga hea idee- mul on just üks tokk mohääri üle. Aitäh idee eest!

    ReplyDelete

Mulle meeldivad kommentaarid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...